tab.3 - údaje v tis.km
údaje dle výrobce
díl |
poz. |
0,5 |
1,5 |
2,5 |
5,0 |
10 |
15 |
20 |
25 |
30 |
převodový olej |
* |
V |
|
V |
K |
V |
K |
V |
K |
V |
spojka |
* |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
KV |
|
K |
karburátor |
|
|
|
S |
|
|
|
|
|
|
vložka vzduchového čističe |
*** |
|
|
K |
K |
K |
V |
K |
K |
V |
hlava řízení - ložisko |
|
|
K |
|
|
K |
M |
K |
|
KM |
zadní pérování - výměna oleje |
|
|
|
|
|
V |
|
K |
|
|
sekundární řetěz |
|
K |
K |
K |
M |
K |
V |
M |
K |
V |
ložiska kol a uložení zadního pérování |
|
|
|
|
|
M |
|
M |
|
M |
brzdy - brzdové obložení |
|
|
|
|
|
K |
|
K |
|
K |
bowdeny a lanka |
**** |
|
|
|
K |
K |
K |
K |
K |
K |
akumulátor |
|
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
V |
alternátor |
|
|
|
|
|
K |
|
K |
|
|
odtrh a předstih zapalování |
|
S |
K |
K |
K |
S |
K |
S |
K |
S |
zapalovací svíčky |
|
|
|
|
C |
|
V |
|
|
V |
výměna oleje v přední vidlici |
**** |
V |
|
|
V |
V |
V |
V |
V |
V |
kola - napnutí paprsků |
|
|
|
K |
|
|
|
|
|
|
čepy páček brzd, spojky, STOP spínače, otočná
rukojeť plynu, mazací plsť vačky přerušovače |
* |
|
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
tlumič výfuku - vložky |
**** |
|
|
|
K |
D |
K |
K |
K |
V |
píst, pístní kroužky, kanály |
|
|
|
|
|
K |
|
K |
|
|
brzdové destičky |
|
|
|
K |
K |
K |
V |
K |
K |
V |
šrouby, matice, těsnění |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
K |
|
K | - kontrola, vyčištění, seřízení nebo příp. výměna |
C | - čištění |
S | - seřízení |
M | - mazání |
V | - výměna |
D | - dekarkonizace |
* | - podle potřeby |
** | - každých 1.000 km |
*** | - každých 2.500 km |
**** | - každých 5.000 km |
|
Po ujetí: |
25.000 | - výměna primárního řetězu |
30.000 | - kontrola stavu ložisek ojnic, kontrola příp. výměna
ložisek v hlavě řízení, výměna hřídelových těsnících
kroužků u klik. hřídele a u kola s nábojem, kontrola
opotřebení válce, případně výbrus |
50.000 | - kompletní demontáž brzdového systému |
|